Klient
Grupa kapitałowa działająca w obszarach e-commerce, reklamy i mediów, właściciel portali internetowych. Spółka zatrudnia ponad dziesięć tysięcy osób.
Potrzeby:
• odzwierciedlenie struktury holdingowej w jednej bazie danych;
• kompleksowa obsługa procesów administracyjnych związanych z obsługą kadr i naliczaniem wynagrodzeń;
• wdrożenie portalu do komunikacji z pracownikami;
• konieczność przyspieszenia procesu przygotowywania raportów z wielu spółek;
• elektroniczny obieg dokumentów i wniosków pracowniczych;
• interfejsy umożliwiające pobieranie danych z systemów zewnętrznych.
Realizacja projektu
W pierwszym etapie zebraliśmy szczegółowe potrzeby Klienta i przygotowaliśmy analizę przedwdrożeniową. Jej celem było zdiagnozowanie aktualnych procesów, wybranie ogniw do likwidacji lub dokonania transformacji i wypracowanie nowych procesów. Na bazie tych informacji powstał dokument zawierający opis potrzeb biznesowych, wymagań funkcjonalnych oraz budżet i harmonogram projektu.
Następnie przygotowana została struktura organizacyjna dla wszystkich spółek holdingu, dzięki której mogliśmy opracować dedykowaną ścieżkę uprawnień funkcjonalnych w programie enova365.
Kolejnymi ważnymi elementami projektu były:
• procesowanie zatrudnienia i zmiany warunków zatrudnienia, z rozsyłaniem informacji do odpowiednich grup odbiorców np. w przypadku zatrudniania: założenie dostępów domenowych, przygotowanie stanowiska pracy, czy w przypadku zmiany warunków zatrudnienia: informacja o zmianie stanowiska;
• dedykowane wydruki i raporty, np. wydruki wzorów umów, pakiet raportów B2B;
• integracja enova365 z systemami zewnętrznymi: Microsoft Dynamics AX, Symfonia, systemem rekrutacyjnym oraz rejestratorem czasu pracy;
• skomplikowana i dedykowana ścieżka uprawnień.