Alt One, ul. Modlińska 61, 03-199 Warszawa

Telefon: +48 22 635 37 74          e-mail: info@altone.pl

Usługi serwisowe

Poszukujesz rzetelnych, w pełni profesjonalnych specjalistów w zakresie oprogramowania enova365?

Dzięki połączeniu pasji i wiedzy jesteśmy w stanie zdiagnozować i rozwiązać każdy bieżący problem, odkrywać nowe funkcje systemu oraz zoptymalizować efektywność pracy użytkowników.

W ramach naszych usług otrzymasz:

  1. dedykowany zespół pierwszej linii wsparcia
  2. skuteczną pomoc w rozwiązywaniu problemów
  3. priorytetowy status w dostępie do konsultacji wdrożeniowców – nie pozwolimy Ci czekać!
  4. dostęp do systemu ewidencji zgłoszeń online
  5. gwarantowane godziny wsparcia
  6. pomoc w tworzeniu indywidualnych rozwiązań
  7. aktualne informacje o najnowszych rozwiązaniach pozwalających zoptymalizować działanie Twojej firmy

Szybka reakcja na zgłoszenia serwisowe

Obsługa przez profesjonalnych konsultantów

Dostęp do webowego systemu ewidencji zgłoszeń

Z Alt One żaden kryzys IT nie będzie stanowił dla Ciebie problemu!

W sytuacjach kryzysowych, w ramach umowy, zapewniamy priorytetową obsługę przez wszystkie działy naszej firmy zajmujące się świadczeniem pomocy użytkownikom.

Nie jesteś pewien, na czym polega problem? To nie kłopot! W ramach współpracy zapewnimy Ci zarówno pomoc techniczną, jak i konsultację z zakresu funkcjonowania systemów.

Stworzyliśmy dedykowany DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA oraz indywidualny panel zgłoszeń w systemie dla każdego Klienta, dzięki czemu zyskujesz:

enova Warszawa

sprawną obsługę zgłoszeń

enova serwis

bieżącą informację o realizacji zgłoszeń

serwis erp Warszawa

bieżącą informację o stanie rozliczeń