Alt One, ul. Modlińska 61, 03-199 Warszawa

Telefon: +48 22 635 37 74          e-mail: info@altone.pl

Usługi serwisowe

Poszukujesz rzetelnych specjalistów w zakresie oprogramowania enova365?

Dzięki połączeniu pasji i wiedzy jesteśmy w stanie zdiagnozować i rozwiązać każdy bieżący problem, odkrywać nowe funkcje systemu oraz zoptymalizować efektywność pracy użytkowników.

W ramach naszych usług otrzymasz:

  1. dedykowany zespół pierwszej linii wsparcia
  2. skuteczną pomoc w rozwiązywaniu problemów
  3. priorytetowy status w dostępie do konsultacji wdrożeniowców – nie pozwolimy Ci czekać!
  4. dostęp do systemu ewidencji zgłoszeń online
  5. gwarantowane godziny wsparcia
  6. pomoc w tworzeniu indywidualnych rozwiązań
  7. aktualne informacje o najnowszych rozwiązaniach pozwalających zoptymalizować działanie Twojej firmy

Szybka reakcja na zgłoszenia serwisowe

Obsługa przez profesjonalnych konsultantów

Dostęp do webowego systemu ewidencji zgłoszeń

Z Alt One żaden kryzys IT nie będzie stanowił dla Ciebie problemu!

W sytuacjach kryzysowych, w ramach umowy, zapewniamy priorytetową obsługę przez wszystkie działy naszej firmy zajmujące się świadczeniem pomocy użytkownikom.

Nie jesteś pewien, na czym polega problem? To nie kłopot! W ramach współpracy zapewnimy Ci zarówno pomoc techniczną, jak i konsultację z zakresu funkcjonowania systemów.

Stworzyliśmy dedykowany DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA oraz indywidualny panel zgłoszeń w systemie dla każdego Klienta, dzięki czemu zyskujesz:

enova Warszawa

sprawną obsługę zgłoszeń

enova serwis

bieżącą informację o realizacji zgłoszeń

serwis erp Warszawa

bieżącą informację o stanie rozliczeń

Czym jest umowa serwisowa?

Umowa na serwis enova365, w zamian za określoną miesięczną kwotę i w ramach ustalonych wcześniej warunków zobowiązuje Alt One do reagowania na zdarzenia pojawiające się w czasie użytkowania systemu i skutecznego naprawiania pojawiających się usterek. W ramach abonamentu serwisowego otrzymasz pakiet godzin do wykorzystania w danym miesiącu na usługi wsparcia konsultanta lub programisty.

 

Jakie korzyści daje umowa?

Umowa wsparcia zwiększa poziom bezpieczeństwa Twojej firmy. Podpisując ją z Partnerem enova365 masz pewność, że:

> zapewnimy gwarantowany czas reakcji na krytyczne zdarzenia uniemożliwiające normalną pracę, dzięki czemu masz pewność, że serwis zajmie się Twoim problemem priorytetowo,

> czas pracy konsultantów rozliczany jest znacznie korzystniej ( co 15 minut zamiast standardowego rozliczenia np. za każde rozpoczęte pół godziny).

 

Co się dzieje, gdy nie mam umowy serwisowej i następuje awaria?

Twoje zgłoszenie będzie musiało poczekać, aż w pierwszej kolejności obsłużeni zostaną klienci z podpisanymi umowami.

Wypróbuj nasz serwis enova365! Zapraszamy do kontaktu