enova365 to kompleksowa obsługa w zakresie planowania oraz realizacji projektu za pośrednictwem jednego narzędzia. Umożliwia m.in. tworzenie budżetu dla projektu, planowanie kosztów i przychodów oraz kontrolowanie stopnia realizacji projektu. Zapewnia przejrzysty obraz sytuacji dotyczących prac i kosztów instytucji.
Moduł enova365 Kadry Płace zapewnia elastyczny mechanizm definiowania systemu wynagrodzeń. Pulpit pracowniczy pozwala pracownikowi na samodzielne: składanie w systemie wniosku urlopowego, zgłoszenie delegacji czy innego wyjścia służbowego. Oprogramowanie jest dostosowane do prowadzenia elektronicznych teczek pracowniczych.
enova365 DMS (Document Management System) umożliwia prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów w instytucji publicznej, zgodnie z wytycznymi instrukcji kancelaryjnej. System odzwierciedla pełen obieg dokumentu: rejestrację, dekretację, założenie teczki sprawy i jej prowadzenie, rejestrację pism przychodzących, aż po zamknięcie teczki sprawy. DMS to szybki wgląd w dokumentację a także automatycznie generowane rejestry, metryki i spisy spraw.
Moduł enova365 Workflow pozwala odwzorować wewnętrzne procedury i automatyzację pracy. Pracownicy odpowiedzialni za kolejne etapy procedowania sprawy są informowani o swoich zadaniach i terminach realizacji. Workflow uwzględnia również możliwość definiowania osób decyzyjnych, których akceptacja jest niezbędna do dalszego przebiegu sprawy. Taki sposób organizacji pracy eliminuje przestoje oraz ewentualne błędy.
Właściwe dobranie systemów informatycznych w administracji publicznej to klucz do sprawnego funkcjonowania centrów usług wspólnych. System enova365 to rozwiązanie przygotowane na potrzeby realizacji zadań w tych miejscach. Współpraca modułów do rozliczania księgowości, obsługi procesu centralizacji VAT, zarządzania zasobami ludzkimi, majątkiem i zamówieniami, wsparta mechanizmami zdalnej komunikacji oraz wymiany informacji, zapewnia pełną obsługę informatyczną.
System gwarantuje bezpieczne zarządzanie danymi osobowymi, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych oraz polskiej ustawy o ochronie danych osobowych. enova365 dysponuje mechanizmami ochrony danych i zarządzania dostępami.
Oprogramowanie enova365 dostarcza pełen pakiet funkcjonalności, pozwalających na integrację z platformą PEF.
Platforma PEF oparta jest o dokumenty w formacie XML według specyfikacji UBL (Universal Business Language), czyli powszechnie znany standard międzynarodowy. Będzie obsługiwana niezależnie przez dwa podmioty (brokerów), którzy zapewnią dostęp do niej dla aplikacji zewnętrznych za pomocą Web API oraz dostarczą aplikacje, za pomocą których użytkownik będzie mógł tworzyć i wysyłać dokumenty. Czytaj więcej o PEF