W ramach usługi zdalnego wsparcia świadczymy profesjonalną pomoc dla naszych Klientów w dowolnym miejscu.
Usługa pozwala na łączenie się za pomocą Internetu z komputerem Klienta. Dzięki temu nasi konsultanci mogą zobaczyć jak wygląda zgłaszana przez Klienta sytuacja, bezpośrednio na jego komputerze. Przyczynia się to do przyspieszenia obsługi zgłoszeń oraz zwiększenia skuteczności wykonywanych prac przez naszych konsultantów. Po zakończeniu usługi nie mamy możliwości powtórnego połączenia się z komputerem bez wiedzy i zgody Klienta. Korzystamy z TeamViewer – najpopularniejszego na świecie narzędzia do obsługi zdalnej.
Zapraszamy do korzystania z tej metody wsparcia, wystarczy zastosować się do poniższej instrukcji:
1. Skontaktować się z działem Pomocy Technicznej firmy AltOne na dedykowany dla Państwa adres e-mail lub na adres: pomoc@altone.pl. 2. W serwisiewww.altone.plznaleźć zakładkę Pomoc zdalna (bieżąca strona). 3. Kliknąć w poniższą ikonę Pomoc Zdalna Alt One, co spowoduje uruchomienie programu do obsługi zdalnej pomocy na Państwa komputerze:
4. Postępując zgodnie z instrukcją programu, należy podać konsultantowi swoje ID a następnie unikalne dla każdego połączenia hasło. 5. Aby przerwać połączenie należy nacisnąć przycisk Anuluj.