10
Lis
Nowa wersja enova365 2010.1.3 – moduł enova365 Praca Zdalna
Kategoria: Aktualności, Aktualności enova365
Komentarze
W dniu 9 listopada opublikowana została wersja enova365 oznaczona numerem 2010.1.3 z serii wersji 2010.
Wersja wymaga konwersji bazy danych, udostępniono w niej:
▶ Nowy moduł enova365 Praca Zdalna
Rozwiązanie wspiera funkcjonowanie przedsiębiorstw oraz organizacji pracujących w trybie home-office, bądź w modelu rozproszonym. Pozwala na skuteczne zarządzanie zadaniami, delegowanie pracy i śledzenie postępów projektów.
Moduł Praca Zdalna ułatwia komunikację w firmie w ramach zlecenia, śledzenia realizacji, rozliczenia zadań, a także dzielenia się informacją i pracą w zespole. Jest narzędziem zarówno dla pracowników operacyjnych, jak i dla kadry zarządzającej i menadżerów. Dzięki niemu można rejestrować czas pracy i planować pracę swoich podwładnych, ale też współpracowników. Jedną z podstawowych zalet tego rozwiązania jest osadzenie go w centrum ERP enova365, dzięki czemu wzmacniany jest przepływ informacji w rozporoszonych stanowiskach pracy, w działach biurowych/administracyjnych firm. Unikalne podejście w stosunku do konkurencyjnych rozwiązań.
Podstawowe funkcje modułu Praca Zdalna:
– wsparcie pracy i komunikacji w zespołach rozproszonych,
– koordynowanie zadań wieloetapowych, delegowanie, kontrola stanu wykonania i rozliczanie zadań,
– ewidencjonowanie czasu pracy, raportowanie.
Rozwiązanie będzie dostępne w dwóch opcjach:
– moduł Praca Zdalna z pełną funkcjonalnością (delegowanie zadań, realizacja zadań, ewidencja czasu pracy w ciągu dnia związanych z realizacją przydzielonych zadań),
– moduł Pracy Zdalnej w Pulpitach dostępnego z poziomu Pulpitu Pracownika (realizacja zadań, ewidencja czasu pracy związanego z realizacją przydzielonych zadań).
Czytaj więcej o module enova365 Praca zdalna
▶ Zmiany w przepisach obowiązujące od 1 listopada 2020 roku w obszarze modułu Kadry Płace
Obowiązuje mechanizm obsługujący udostępnienia listy osób przebywających na kwarantannie lub izolacji domowej na Platformie Usług Elektronicznych (PUE). W tym celu przebudowany został import nieobecności z PUE tak, aby informację o kwarantannie lub izolacji domowej pracowników zatrudnionych w danej firmie można było zaczytać z pliku. Funkcjonalność dotyczy Klientów posiadających moduł Kadry Płace.
Wszystkie szczegóły i instalatory można znaleźć w zakładce→
Potrzebujesz pomocy w instalacji nowej wersji?
Skontaktuj się z naszym Działem obsługi Klienta: pomoc@altone.pl