02
Lis
Pulpit Klienta Biura Rachunkowego – nowości
Kategoria: Aktualności, Aktualności enova365
Komentarze
Pulpit Klienta BR od wersji enova365 2010.0.1 zyskał następujące funkcje:
» możliwość wystawiania faktur sprzedaży (tzw. samofakturowanie)
» możliwość wprowadzania dokumentów zakupu i sprzedaży do ewidencji dokumentów księgowych.
Wystawisz dokumenty sprzedaży oraz ich korekty:
Wprowadzisz dokumenty zakupowe z załącznikiem:
Pulpit Klienta BR – do fakturowania i komunikacji z Twoim Biurem Rachunkowym
W obszarze związanym z fakturowaniem masz możliwość:
→ wystawiania faktur sprzedaży, Proforma, faktur dostawy, faktur zaliczkowych, wraz z korektami tych dokumentów,
→ korekty rabatowych sprzedaży,
→ dodawania kartotek towarowo-usługowych wraz z oznaczeniami niezbędnymi do prawidłowego oznaczenia towaru lub usługi danymi do JPK_V7,
→ drukowania dokumentów,
→ przeglądania wprowadzanych danych na listach Faktury sprzedaży oraz Towary i Usługi.
W sekcji wprowadzania dokumentów zakupu i sprzedaży do ewidencji, wykonasz:
→ zbiorcze przekazywanie dokumentów zakupu lub sprzedaży wraz z załącznikami,
→ dodawanie podstawowych danych dokumentu na uproszczonym formularz dokumentu zakup i sprzedaży,
→ podłączanie jako załączników dokumentów PDF oraz skanów wraz z podglądem tych załączników,
→ przeglądanie przez użytkownika Pulpitu danych na liście dokumentów.
W obszarze elementów ogólnych pojawiły się nowe funkcje:
→ lista Kontrahenci wraz z możliwością dodawania/usuwania kontrahenta,
→ uproszczony formularz kontrahenta z możliwością wskazania rachunków bankowych,
→ możliwość pobierania danych kontrahenta z serwisu GUS,
→ funkcjonalność sprawdzania Statusu VAT kontrahenta w bazie MF (tzw. Białej Liście) wraz z pobieraniem jego zarejestrowanych numerów firmowych rachunków bankowych,
→ możliwość pobierania kursów walut z NBP lub EBC.
Czytaj więcej o Pulpicie Klienta BR »