Sprawniejsze zarządzanie wnioskami przez kadrę kierowniczą – zobacz naszą modyfikację w enova365
Wieloletnie doświadczenie oraz wiedza jest tym co nas wyróżnia spośród Autoryzowanych Partnerów enova365. Nasze umiejętności w zakresie programowania pozwalają na uelastycznianie i rozbudowę wdrażanych rozwiązań – wskaż nam potrzeby Twojej firmy, a my znajdziemy rozwiązanie.
Nasza modyfikacja Pulpitu Kierownika w enova365 optymalizuje proces zarządzania wnioskami przez kadrę kierowniczą.
Do Pulpitu Kierownika dodaliśmy:
- widok umożliwiający zapoznanie się z zaplanowanymi oraz zatwierdzonymi wnioskami
- wgląd w nieobecności pracownika wprowadzone bezpośrednio przez dział kadr dla wybranych pracowników z podległej struktury w wybranym okresie czasu
- poszczególne rodzaje wniosków (ich statusy) zostały oznaczone wybranymi kolorami: wnioski złożone – pomarańczowy, wnioski zaakceptowane – zielony, inne nieobecności – czerwony
- z widoku jest możliwość przejścia do listy wniosków pracownika, z poziomu której kierownik będzie mógł dokonać akceptacji wybranych wniosków.
Korzystając z Pulpitów, kadra kierownicza zyskuje możliwość zdalnego zarządzania czasem pracy podległych pracowników oraz zatwierdzania otrzymywanych wniosków. Pulpity oszczędzają czas pracowników i menadżerów, przyspieszają realizację operacji kadrowych oraz niwelują kolejki do działów HR np. ograniczając liczbę papierowych dokumentów w obiegu. Kierownik po zalogowaniu się do Pulpitu widzi wszystkie wnioski pracowników, którymi zarządza. Lista powiadomień pozwala na sprawdzenie etapu na jakim znajduje się dany wniosek. Dokumenty, w tym także te wymagające wielostopniowego zatwierdzania, przechodzą przez kolejne etapy wg ustalonej w systemie ścieżki. Od oczekującego po zaakceptowany czy odrzucony. Dokumenty otrzymują odpowiednio statusy: oczekujący, zaakceptowany, odrzucony. Z kolei zasobnik dokumentów umożliwia przechowywanie i udostępnianie dokumentów w formie załączników.