Alt One, ul. Modlińska 61, 03-199 Warszawa

Telefon: +48 22 635 37 74          e-mail: info@altone.pl

enova365 Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

Platforma do elektronicznej komunikacji pomiędzy Biurem Rachunkowym a jego Klientami

 

Biuro udostępnia platformę Pulpit Klienta BR, dzięki której klient ma przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i z dowolnego miejsca na świecie wgląd on-line w swoją bazę księgową. Może z niej nie tylko czerpać informacje o wyniku finansowym i wysokości podatków ale również zapisywać na swoim komputerze i wydrukować księgi podatkowe, deklaracje VAT, deklaracje podatkowe (PIT-5, PIT-5L, CIT8, IFT2, CIT10Z, Ryczałt).  Może także sprawdzić czy e-deklaracje zostały wysłane oraz zobaczyć zestawienia księgowe.  

W Pulpicie Klienta Biura Rachunkowego zebrane są wszystkie istotne z punktu widzenia Klienta informacje, takie jak: dane księgowe związane z rozliczeniami podatkowymi i sprawozdawczością finansową, dane dotyczące rozrachunków oraz informacje z obszaru środków trwałych.

 

Udostępnij swoim klientom ich dane w wygodnym dla nich czasie

i zbierz wszystkie istotne informacje w jednym miejscu.

W Pulpicie Klient Biura Rachunkowego ma możliwość wystawiania faktur –  za darmo

 

Wystawi faktury sprzedaży, Proforma, faktury dostawy, faktury zaliczkowe wraz z korektami tych dokumentów. To wszystko bez kupowania oprogramowania!

enova pulpit klienta BR
pulpit klienta BR załacznik

Klient biura może wprowadzić dokumenty zakupowe z załącznikiem

 

Platforma umożliwia przeglądanie i dodawanie dokumentów zakupu wraz z dołączeniem plików.

Program dla Biur Rachunkowych enova365 umożliwi Ci nowoczesne zarządzanie Twoim biurem. Dzięki niemu możesz przesyłać dane i dokumenty między Klientem a Biurem Rachunkowym za pomocą samoobsługowej platformy do elektronicznej komunikacji. W ten sposób usprawnisz swoją pracę i zyskasz przewagę konkurencyjną w pozyskiwaniu nowych Klientów.

enova365 Biuro Rachunkowe

W skład modułu Pulpit Klienta Biura Rachunkowego wchodzą następujące elementy:

 

→ Podsumowanie – sumaryczne wartości dotyczące podatków oraz ZUS za wskazany okres. Ponadto, lista prezentuje wykres struktury wiekowej zobowiązań, należności oraz prognozowane saldo gotówki.

→ Sprzedaż – lista kartotek towarowych oraz faktur sprzedaży – dostępność listy uzależniona jest od posiadania licencji PKBR w odpowiednim wariancie.

→ Ewidencja dokumentów – lista dokumentów, umożliwia przeglądanie i edytowanie dokumentów zakupu i sprzedaży.

→ Księgowość – dane księgowe dotyczące zobowiązań podatkowych (podatku VAT oraz podatku dochodowego) oraz zapisów księgowych.

→ Rozrachunki – dane dotyczące rozrachunków Klienta, rozrachunków z biurem oraz przelewów.

→ Środki trwałe – dane dotyczące inwentarza Klienta.

→ Kontrahenci – lista kontrahentów wraz z możliwością dodawania/usuwania kartotek oraz pobierania danych z serwisu GUS i tzw. Białej listy.

→ DMS – listy dokumentów DMS oraz zadań oczekujących – lista dostępna jeżeli w instalacji Biura rachunkowego występuje licencja na DMS.

enova365 Biuro Rachunkowe udostępnia klientowi usługę w ramach modułu Pulpit Klient Biura Rachunkowego, za pomocą której klient loguje się do swojego konta i może przesyłać dane. Z tej usługi mogą skorzystać zarówno ci klienci, którzy mają enova365, jak i ci, którzy mają inny system lub nie mają żadnego.

Funkcje Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego:

 

→ prezentacja najważniejszych informacji z zakresu prowadzonej przez Klienta działalności,

→ udostępnianie Klientowi informacji z zakresu rozliczeń podatkowych,

→ umożliwienie Klientowi wyeksportowania przelewów do pliku i zaimportowania ich do banku,

→ przekazanie Klientowi możliwości generowania wydruków z obszaru zapisów księgowych, rozliczeń podatkowych, rozrachunków oraz środków trwałych,

→ udostępnienie Klientowi informacji o zaewidencjonowanych w bazie środkach trwałych, pomocnych podczas przeprowadzania inwentaryzacji.

Zacznij teraz i wykorzystaj możliwości systemu enova365!

Call Now Button
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial