Alt One, ul. Modlińska 61, 03-199 Warszawa

Telefon: +48 22 635 37 74          e-mail: info@altone.pl

enova365 CRM

enova365 CRM wykracza poza standardowe zarządzanie relacjami z klientami

Oprócz typowych rozwiązań, takich jak rejestracja danych o kontrahentach i kontaktach z nimi, moduł enova365 CRM pomaga skutecznie organizować pracę w firmie, dopasowując się do jej unikalnego modelu biznesowego i sposobu działania. Pozwala również na definiowanie własnych rodzajów aktywności, projektów oraz kampanii CRM, co umożliwia precyzyjne dostosowanie wyglądu i zachowania programu do potrzeb firmy.
enova Warszawa

enova365 CRM pomaga w kreowaniu, zarządzaniu i podtrzymywaniu relacji z klientami

Poznaj najważniejsze funkcjonalności modułu enova365 CRM!

  1.  Kontrahenci – umożliwia tworzenie listy kontrahentów, a formularz kontrahenta daje wgląd do wszystkich danych o kliencie zebranych w systemie enova365.
  2. Zdarzenia i zadania – rejestracja i przyporządkowanie do właściwego kontrahenta historii kontaktu oraz zadań do wykonania w przyszłości, można je wyróżniać na liście za pomocą mechanizmu kolorowania.
  3. Leady – umożliwiają odwzorowanie pierwszej części procesu sprzedażowego polegającej na gromadzeniu danych na temat uzyskanych sygnałów sprzedażowych, a także ich obróbce mającej na celu doprowadzenie do realizacji transakcji.
  4. Moduł usprawnia pracę działu marketingowego i umożliwia pomiar efektywności przeprowadzonych działań w stosunku do potencjalnych lub obecnych klientów.
  5. Korespondencja seryjna – umożliwia przygotowanie szablonu listu, a następnie wydrukowanie go dla wskazanych kontrahentów w celu realizacji wysyłki pocztą tradycyjną lub automatyczne wysłanie pocztą elektroniczną. Korespondencja skierowana do poszczególnych kontrahentów jest zapamiętywana jako zdarzenia związane z adresatem.

Struktura modułu CRM

enova365 CRM

Pulpit Kontrahenta

Funkcjonalność tej platformy B2B wspiera również dwustronną komunikację z kontrahentami. Kontrahent może w łatwy sposób może obejrzeć lub dodać np. prośbę o kontakt, zapytanie o dostępność produktu czy też zgłoszenie serwisowe.
enova CRM

Ewidencja kontaktu z klientem

Pozwala gromadzić informacje o wszystkich czynnościach/zadaniach wykonanych w stosunku do Klienta, informacje o jego preferencjach zakupowych.

Dzięki zaawansowanym filtrom, można w dowolnym momencie wyeksportować dane, np. listę kontaktów na potrzeby kampanii sprzedażowej.

Zestawienia po standardowych i niestandardowych kategoriach. CRM enova365 zawiera m.in. takie elementy jak: kampanie, zdarzenia, aktywności.

Wygodne wprowadzanie danych: wypełnianie formularza lub importowanie danych z poziomu arkusza Excel jak i z pliku .xml.

CRM można integrować bezpośrednio ze źródłami danych. Pozwala też tworzyć zadania, zdarzenia, prowadzić projekty oraz kampanie.

Obsługa lejka sprzedażowego

Lejek sprzedaży umożliwia analizę leadów na każdym poziomie procesu sprzedaży. Wiesz na jakim etapie jest realizacja planu i jakie działania należy podjąć.

Jest możliwość sprawdzenia, które leady stanowią najwyższy potencjał sprzedażowy oraz jaki jest etap domykania sprzedaży.

Kadra zarządzająca z łatwością otrzyma odpowiedzi na pytania o zaangażowanie potencjalnych klientów, źródle ich pozyskania i jego efektywności.

CRM enova365 umożliwia pracę w przeglądarce i ułatwia wizualizację danych w formie wykresów.

Uzyskanie wiedzy o tym, jaką skuteczność mają handlowcy, na jakim etapie powinni podjąć kontakt oraz jakie są właściwe działania pozwalające osiągnąć cel.

enova crm

Raporty i forecasty

Dostęp do gotowych wzorów raportów już w standardowej wersji programu.

Pełna dowolność w tworzeniu analiz w oparciu o informacje zawarte we wszystkich modułach enova365.

W prosty sposób utworzysz wyspecjalizowane raporty oraz analizy danych, które znajdują się w bazie operacyjnej programu. Bez obciążania głównego serwera bazy danych.

Harmonogramy i obsługa procesów

Możesz automatycznie wysyłać powiadomienia np. o niezapłaconych fakturach, za pomocą poczty e-mail lub sms.

Posiadasz pełną dowolność w tworzeniu analiz w oparciu o informacje zawarte we wszystkich modułach enova365.

W prosty sposób utworzysz wyspecjalizowane raporty oraz analizy danych, które znajdują się w bazie operacyjnej programu. Bez obciążania głównego serwera bazy danych.

Przedstawiciel handlowy

Osobisty asystent dla handlowców, który wystawi dokumenty handlowe: zapytania, oferty, zamówienia kiedy chcesz. To wszystko możesz osiągnąć dzięki aplikacji enova365 na urządzenia Android.

Zaplanujesz wizytę z Klientem i kontrahentem, w każdym miejscu, dzięki dostępowi do harmonogramu. Chcesz zaplanować szkolenie dla Klienta lub prezentację handlową? Zrobisz to w kilka minut, a enova365 zanotuje i zarejestruje zdarzenie.

Sprawdzisz aktualny cennik i przyznasz Klientowi rabat.

enova365 CRM współpracuje też z kalendarzem i mapami Google, zwiększając efektywność działań.

enova crm