08
Kwi
Jak w enova365 rozdzielić ‘Okresy’ na pola: ‘Od’ i ‘Do’?
Kategoria: Biznes, Techniczne
Komentarze
Możesz to zrobić to sam, nie będąc programistą!
Zapoznaj się z użytecznymi wskazówkami dotyczącymi zwiększania funkcjonalności modułów enova365.
Autor: Benedykt Kluś – konsultant enova365
Rozdzielanie Okresów na dwa pola Od i Do
W enova365 dzięki funkcji Organizator listy możemy wyciągać różne pola ze środka obiektów (np. kartoteki pracownika) na dowolne listy np. listę Pracowników. Część pól jest typu Okres zawiera łącznie datę od początku okresu i do końca okresu, na przykład:
W kartotece (screen powyżej) mamy Okres niepełnosprawności, który możemy wydobyć na listę pracowników:
Co zrobić aby z tego okresu uzyskać dwie osobne kolumny „Od” i „Do”?
Wystarczy zmodyfikować w organizatorze w sekcji Kolumna zapis „Pole danych”
➡ aby zrobić z tego okresu pole „Od” należy dodać fragment kodu „.From”
➡ aby zrobić pole „Do” należy dodać fragment kodu „.To”
Odpowiednio zmieniam również tytuł pola:
Raz jeszcze wyciągam pole okres na liście i tym razem modyfikuję na „Do„:
Zmiany należy zapisać (np. prawym klawiszem myszy):
Zmiany nie będą od razu widoczne, dopiero po ponownym wejściu na listę – wystarczy na chwilę wyjść na inny widok i wrócić.
Oto efekt zmiany – teraz na pewno łatwiej będzie posortować niepełnosprawności po dacie, aby szybko znaleźć się te, które się kończą: