Alt One, ul. Modlińska 61, 03-199 Warszawa

Telefon: +48 22 635 37 74          e-mail: info@altone.pl

Jak w enova365 rozdzielić ‘Okresy’ na pola: ‘Od’ i ‘Do’?

Jak w enova365 rozdzielić ‘Okresy’ na pola: ‘Od’ i ‘Do’?

Możesz to zrobić to sam, nie będąc programistą!

Zapoznaj się z użytecznymi wskazówkami dotyczącymi zwiększania funkcjonalności modułów enova365. 

 

Autor:  Benedykt Kluś – konsultant enova365

 

Rozdzielanie Okresów na dwa pola Od i Do

 

W enova365 dzięki funkcji Organizator listy możemy wyciągać różne pola ze środka obiektów (np. kartoteki pracownika) na dowolne listy np. listę Pracowników. Część pól jest typu Okres zawiera łącznie datę od początku okresu i do końca okresu, na przykład:

 

enova kadry

 

W kartotece (screen powyżej) mamy Okres niepełnosprawności, który możemy wydobyć na listę pracowników:

 

enova kadry

 

Co zrobić aby z tego okresu uzyskać dwie osobne kolumny „Od” i „Do”?

Wystarczy zmodyfikować w organizatorze w sekcji Kolumna zapis „Pole danych

 

enova kadry płace

 

 ➡ aby zrobić z tego okresu pole „Od” należy dodać fragment kodu „.From

 ➡ aby zrobić pole „Do” należy dodać fragment kodu „.To”

 

Odpowiednio zmieniam również tytuł pola:

enova kadry

Raz jeszcze wyciągam pole okres na liście i tym razem modyfikuję na „Do„:

enova kadry

 

Zmiany należy zapisać (np. prawym klawiszem myszy):

enova kadry

 

Zmiany nie będą od razu widoczne, dopiero po ponownym wejściu na listę – wystarczy na chwilę wyjść na inny widok i wrócić.

Oto efekt zmiany  – teraz na pewno łatwiej będzie posortować niepełnosprawności po dacie, aby szybko znaleźć się te, które się kończą:

 

enova płace

 

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Call Now Button
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial