Dzięki enova365 Biuro Rachunkowe, oprócz pełnej obsługi księgowej, zapewnia swoim pracownikom i klientom dostęp do nowoczesnego, stale rozwijanego, zawsze zgodnego z przepisami programu. Stacjonarny i mobilny dostęp przez wiele urządzeń (laptop, tablet, smartfon) umożliwia biurom i ich klientom wygodną pracę z oprogramowaniem dostosowanym do wspólnych potrzeb.
Biuro i klient korzystają z enova365, baza danych znajduje się w siedzibie biura lub w wynajętej serwerowni. Klient, korzystając ze zdalnego pulpitu (RDP) bądź pracując poprzez przeglądarkę, wprowadza dokumenty (faktury, listy płac itp.), które po zatwierdzeniu od razu są widoczne dla pracownika biura i gotowe do księgowania. Klient może także, z wykorzystaniem odpowiednich licencji, przeglądać (bez edycji) wybrane obszary (rozrachunki, bilanse itp.).
Księgowy w biurze rachunkowym i klient biura rachunkowego pracują w enova365, ale na różnych bazach. W zależności od tego w jakiej formie klient chce przekazywać do biura dokumenty, ma do dyspozycji poniższe warianty działania:
Klient przekazuje dokumenty w formie papierowej, biuro rachunkowe skanuje dokumenty i w formie skanów wprowadza je do systemu. Ten model sprawdzi się również w sytuacji, gdy klient pracuje na innym systemie księgowym niż biuro.
Klient posiada możliwość eksportu do plików tekstowych, biuro importuje dokumenty poprzez dodatek Importy Księgowe.
Biuro rachunkowe udostępnia klientowi usługę w ramach modułu Pulpit Klient Biura Rachunkowego, za pomocą której klient loguje się do swojego konta i może przesyłać dane. Z tej usługi mogą skorzystać zarówno ci klienci, którzy mają enova365, jak i ci, którzy mają inny system lub nie mają żadnego.
Platforma internetowa służąca do dwukierunkowej komunikacji biura rachunkowego ze swoimi klientami. Firma może udostępniać swoim klientom usługę, dzięki której mogą oni z każdego miejsca z dostępem do Internetu przekazywać i odbierać dokumenty księgowe i wiadomości z biura.
DMS (Document Management System) to rozwiązanie o charakterze ewidencyjnym, które wspiera przechowywanie i porządkowanie dokumentów w rejestrach oraz ewidencjonowanie zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, a także przypisywanie ich do spraw, działów merytorycznych czy też elementów w strukturze organizacyjnej. Posiada opcje ułatwiające wprowadzanie danych do systemu, w tym funkcjonalność OCR (Optical Character Recognition) służącą do rozpoznawania znaków oraz całych tekstów z plików graficznych oraz PDF.
Obsługa firmy w zakresie wystawiania dokumentów sprzedaży, biuro rachunkowe może zaproponować swoim klientom, którzy z pewnych względów nie robią tego samodzielnie, usługę wystawiania dokumentów w ich imieniu.
Umożliwia zarządzanie systemem enova365, który obsługuje więcej niż jedną bazę danych. Wspiera w zakresie administracji i konfiguracji wielu baz (np. konwersji, aktualizacji wskaźników, archiwizacji, zakładania operatorów i nadawania praw) oraz w zakresie pracy operacyjnej (np. zbiorczej wysyłce e-deklaracji, możliwości przejścia z listy analitycznej do wskazanego obszaru w wybranej bazie). Zapewnia wgląd w podstawowe informacje rachunkowe i podatkowe klienta.
Umożliwia import plików z wyciągami wyeksportowanymi z banku.
Import dokumentów handlowych, magazynowych i księgowych do ewidencji dokumentów.
Wymiana danych między różnymi bazami danych enova365 – współpracuje w pełni z enova365 Importy Księgowe.
Organizuje przepływ pracy, automatyzuje procesy biznesowe, porządkuje grupy zadań przypisane do użytkowników w procesy.
Bez dodatkowych kosztów, bez drukowania, szybko i bezpiecznie, bezpośrednio do pracownika.
Indywidualne konto dla klientów biur rachunkowych – dostępne online z dowolnego miejsca
– z biura, domu, na telefonie. Czytaj więcej o Pulpicie Klienta Biura Rachunkowego→
Klient samodzielnie generuje bieżące raporty przychodów, stanu kas, stanu kont, należności, zobowiązań.
Klient ma dostęp do aktualnych informacji o finansach, płynności firmy, wysokości podatku dochodowego i VAT. Bez konieczności kontaktu telefonicznego czy mailowego.
Wykorzystując rozwiązania klasy CRM biuro jest w stanie gromadzić informacje o swoich klientach, przydatne z handlowego i organizacyjnego punktu widzenia. System CRM zmniejsza prawdopodobieństwo popełnienia omyłki, szczególnie w sytuacji przekazywania obsługi klienta pomiędzy pracownikami biura.