Alt One, ul. Modlińska 61, 03-199 Warszawa

Telefon: +48 22 635 37 74          e-mail: info@altone.pl

 

Aktualności

Z przyjemnością informujemy, że przygotowaliśmy narzędzie do wysyłki deklaracji podatkowych PIT-11 oraz informacji IMIR drogą elektroniczną. Mechanizm pozwala na grupowe wysłanie powiadomień mailowych do pracowników, zawierających zabezpieczony hasłem plik PDF z deklaracją (podpisaną elektronicznie).   Pełna kontrola nad wysłanymi dokumentami, redukcja kosztów przygotowania i wysyłki: bez drukowania, skanowania, szybko i bezpiecznie.   Funkcjonalności mechanizmu: Możliwość zaszyfrowania pliku za pomocą: - indywidualnego hasła, zapisanego na kartotece pracownika; - numeru PESEL; - daty urodzenia; - innego...

...czytaj więcej

  Od stycznia 2019 roku w życie wejdą zmiany w Kodeksie Pracy oraz ustawie o emeryturach i rentach, które pozwolą na rezygnację z papierowych archiwów akt pracowniczych. Jakie zmiany czekają pracodawców i czy warto przejść na e-teczki?   Jeśli chodzi o prowadzenie akt pracowniczych wprowadzone zostaną trzy istotne zmiany:     → Okres przechowywania teczek zostanie skrócony z 50 do 10 lat → Pracodawcy będą mogli wybrać w jakiej formie (papierowej lub elektronicznej)...

...czytaj więcej

    Niezmiernie miło jest nam poinformować, że podczas tegorocznej Ogólnopolskiej Konferencji Partnerów Soneta, Alt One został nagrodzony tytułem Lidera Sprzedaży 2018.   Na sukces firmy Alt One pracuje cały zespół. To nie tylko świetni specjaliści do spraw oprogramowania enova365 i pasjonaci nowych technologii, ale przede wszystkim zaangażowani ludzie, których ambicją jest budowanie przyjaznej atmosfery pracy i osiąganie wspólnie wyznaczonych celów.   Wielokrotnie doceniano nasze osiągnięcia biznesowe oraz wysoki standard usług,...

...czytaj więcej
promocja enova

We wrześniu możesz odnowić nieważną gwarancję za 20% wartości posiadanej licencji enova365.   Posiadanie ważnej gwarancji upoważnia do zakupu nowych modułów i stanowisk enova365 (rozbudowa licencji) oraz pobierania nowych wersji oprogramowania enova365, które zawierają aktualizacje wynikające ze zmian w przepisach prawa oraz nowe funkcjonalności wprowadzone przez producenta. Szczegółowe informacje i regulamin promocji: tutaj   Dla kogo: Dla Klientów posiadających licencję enova365 po terminie gwarancji. Czas trwania promocji: 1 - 28 września 2018 r. (do...

...czytaj więcej
enova365 rodo

RODO dla spóźnialskich – pobierz publikację   Od stycznia do maja firma Soneta udostępniła na stronie gotowinarodo.pl ankietę dotycząca sposoby zarządzania danymi w firmach. Na podstawie odpowiedzi respondenci uzyskiwali podpowiedzi jak powinni przygotować się na RODO. Przenalizowano anonimowe wyniki z ankiety, którą wypełniło blisko 250 osób. Jak przedstawia się zarządzanie danymi w polskich firmach?   Dane klientów Większość firm, które wzięła udział w ankiecie (ponad 56 %) prowadzi sprzedaż zarówno...

...czytaj więcej

Mechanizm podzielonej płatności wchodzi w życie 1 lipca 2018 r.   Co to jest split payment?   Split payment, czyli mechanizm podzielonej płatności polega na rozdzieleniu płatności za fakturę na kwotę netto i naliczony VAT, a następnie przekazaniu kwoty netto na tradycyjny rachunek bankowy przedsiębiorcy, a kwoty podatku VAT na subkonto VAT utworzone do firmowego rachunku bankowego.   Kogo dotyczy split payment?   Split payment dotyczy wszystkich podatników realizujących transakcje B2B. Przepisy przewidują, że obecnie będzie...

...czytaj więcej

Wieloletnie doświadczenie oraz wiedza jest tym co nas wyróżnia spośród Autoryzowanych Partnerów enova365. Nasze umiejętności w zakresie programowania pozwalają na uelastycznianie i rozbudowę wdrażanych rozwiązań - wskaż nam potrzeby Twojej firmy, a my znajdziemy rozwiązanie.   Nasza modyfikacja Pulpitu Kierownika w enova365 optymalizuje proces zarządzania wnioskami przez kadrę kierowniczą. Do Pulpitu Kierownika dodaliśmy:   widok umożliwiający zapoznanie się z zaplanowanymi oraz zatwierdzonymi wnioskami wgląd w nieobecności pracownika wprowadzone bezpośrednio...

...czytaj więcej
enova365 rodo

Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych zakłada wprowadzenie ram prawnych, które ujednolicą zasady ochrony danych osobowych we wszystkich państwach Unii Europejskiej.   Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych wchodzi w życie 25 maja 2018 roku. Dotyczy przechowywania danych osób fizycznych, stąd dotknie głównie przedsiębiorców oferujących swoje usługi i produkty klientom końcowym. RODO obejmie także dane osobowe pracowników, w praktyce dotyczy więc wszystkich pracodawców. W sieci można znaleźć mnóstwo materiałów i...

...czytaj więcej

Przygotuj się do startu nowych regulacji w prawie z enova365! Oprogramowanie dla biznesu klasy ERP – enova365   jest na bieżąco dostosowywane do zmieniających się przepisów prawa.     1. Rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO)   Rozporządzenie o ochronie danych osobowych to akt prawny uchwalony 27 kwietnia 2016, zacznie obowiązywać od 25 maja 2018. RODO nakłada na firmy i instytucje cały szereg nowych obowiązków oraz wzmacnia te już obowiązujące. Do...

...czytaj więcej
enova Warszawa

Aplikacja enova365 na system Android została dostosowana do możliwości i specyfiki urządzeń dotykowych. System jest tworzony przez ekspertów z dziedzin zarządzania, finansów i księgowości, handlu oraz kadr i płac. Pozwala planować podejmowane działania, wyznaczać pracownikom zadania oraz dokonywać analiz na podstawie unikalnych raportów i zestawień. Oprogramowanie cechuje się bardzo dużą ergonomią i efektywnością pracy, posiada przyjazny dla użytkownika interfejs, gwarantuje zgodność z obowiązującymi przepisami prawa....

...czytaj więcej
Call Now Button
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial