Alt One, ul. Modlińska 61, 03-199 Warszawa

Telefon: +48 22 635 37 74          e-mail: info@altone.pl

 

Aktualności

Jest to kolejna wersja, w której znajdują się nowe mechanizmy obsługujące zmiany w przepisach prawa obowiązujące od 1 stycznia 2021 roku.       Opłata cukrowa obowiązuje od 1 stycznia 2021 od towarów zawierających cukier i substancje słodzące. Do jej uiszczania zobowiązany jest podmiot wprowadzający napój do obrotu. Kwota podatku będzie obliczana na litr napoju w zależności od zawartości cukru oraz kofeiny i tauryny.  enova365 zapewnia wyliczenie opłaty na dokumentach sprzedaży...

...czytaj więcej

Każdy czynny podatnik VAT do 25 dnia każdego miesiąca zobowiązany jest dostarczyć do urzędu skarbowego w formie elektronicznej plik JPK_V7M lub plik JPK_V7K. Obowiązek stosowania nowych plików obejmuje okresy rozliczeniowe rozpoczynające się od 1 października 2020 r. dla wszystkich podatników.   [video width="1920" height="1080" mp4="https://www.altone.pl/wp-content/uploads/2020/11/2020-Zmiany-JPK_V7-enova365.mp4"][/video]     Obowiązek stosowania nowych plików obejmuje okresy rozliczeniowe rozpoczynające się od 1 października 2020 r. dla wszystkich podatników. → Od 1 października należy w odpowiedni sposób opisywać dokumenty przy zastosowaniu nowych...

...czytaj więcej

W dniu 9 listopada opublikowana została wersja enova365 oznaczona numerem 2010.1.3 z serii wersji 2010. Wersja wymaga konwersji bazy danych, udostępniono w niej:   ▶ Nowy moduł enova365 Praca Zdalna   Rozwiązanie wspiera funkcjonowanie przedsiębiorstw oraz organizacji pracujących w trybie home-office, bądź w modelu rozproszonym. Pozwala na skuteczne zarządzanie zadaniami, delegowanie pracy i śledzenie postępów projektów.   Moduł Praca Zdalna ułatwia komunikację w firmie w ramach zlecenia, śledzenia realizacji, rozliczenia zadań, a także dzielenia...

...czytaj więcej

Pulpit Klienta BR od wersji enova365 2010.0.1 zyskał następujące funkcje:   » możliwość wystawiania faktur sprzedaży (tzw. samofakturowanie) » możliwość wprowadzania dokumentów zakupu i sprzedaży do ewidencji dokumentów księgowych.     Wystawisz dokumenty sprzedaży oraz ich korekty:   Wprowadzisz dokumenty zakupowe z załącznikiem:           Pulpit Klienta BR - do fakturowania i komunikacji z Twoim Biurem Rachunkowym     W obszarze związanym z fakturowaniem masz możliwość:   → wystawiania faktur sprzedaży, Proforma, faktur dostawy, faktur zaliczkowych, wraz z korektami tych dokumentów, → korekty rabatowych sprzedaży, →...

...czytaj więcej

W dniu 22 października opublikowana została wersja enova365 2010.0.1, która jest wersją z serii wersji 2010. Wersja 2010.0.1 wymaga konwersji bazy danych.   Lista funkcjonalności zaimplementowanych w tej serii wersji:   ✔ Udostępniono nowe funkcjonalności w Pulpicie Klienta Biura Rachunkowego. Obejmują one możliwość wystawienia faktur sprzedaży oraz wprowadzania dokumentów zakupu i sprzedaży w ewidencji dokumentów księgowych. ✔ Moduł Produkcja rozbudowany został o możliwość definiowania osób, które można przydzielać do operacji oraz do operacji w technologii...

...czytaj więcej

Firmom z II i III etapu wdrożenia PPK zostało 6 dni na zawarcie umowy o zarządzanie   Podmioty zatrudniające „50+” oraz podmioty „20+” mają czas na zawarcie z wybraną instytucją finansową umowy o zarządzanie PPK, czyli umowy tworzącej Pracowniczy Plan Kapitałowy w firmie, do 27 października. Pracodawców, którzy zatrudniali 30 czerwca 2019 r. co najmniej 50 osób zatrudnionych, zgodnie ze znowelizowaną specustawą dotyczącą COVID-19, obowiązują te same maksymalne terminy...

...czytaj więcej

  Computerworld Polska co roku organizuje konkurs, który promuje rozwiązania chmurowe. W tym roku enova365 wygrała w kategorii najlepszy produkt ERP/CRM w chmurze.   enova365 to polskie oprogramowanie, z którego każdego dnia korzysta ponad 14 500 Klientów. Rozwiązanie chmurowe pozwala na pracę z dowolnego miejsca, o dowolnej porze. Dzięki temu nie ma znaczenia czy pracujesz w biurze, w drodze do niego, czy u Klienta. Z każdego miejsca, o każdej porze...

...czytaj więcej
enova365 płace

enova365 integracja Integracja enova365 i symmetrical.ai   Dzięki integracji z symmetrical.ai pracodawcy mogą w innowacyjny i w pełni zautomatyzowany sposób rozliczać się z pracownikami, nie obciążając ani wewnętrznych zasobów firmy, ani bieżących przepływów finansowych.   Symmetrical.ai umożliwia szybki dostęp do już zarobionej części wynagrodzenia dzięki usłudze "pensja na życzenie":   • dostępny w aplikacji mobilnej umożliwia przelew środków na konto bankowe w 60 sekund • wyświetla naliczaną w czasie rzeczywistym wypracowaną kwotę • zawiera...

...czytaj więcej

webinarium enova365 Zapraszamy na bezpłatne webinarium:  6 października o godzinie 10:00, z którego dowiesz się m.in.:   dokąd zmierzają współczesne Biura Rachunkowe, jak epidemia COVID-19 wpłynęła na branżę rachunkowości, jak zorganizować pracę zdalną w Biurze Księgowym, jak wykorzystać nowoczesne platformy komunikacji we współpracy z Klientem Biura.   Podlicz możliwości Biura Rachunkowego z webinarium enova365 - zapisz się  teraz➡ Eksperci przedstawią najważniejsze narzędzia, metody organizacji pracy oraz rozwiązania, pomocne dla biur rachunkowych w...

...czytaj więcej

Nowy plik JPK_V7  już od 1 października   → Obowiązek składania plików JPK_VAT z deklaracją VAT został przesunięty na 1 października 2020 r. → Dotyczy to wszystkich podatników VAT.  →  Przesunięcie terminu to odpowiedź na wnioski przedsiębiorców, związane z trudnościami w raportowaniu w związku z Covid-19.   W zależności od sposobu rozliczania, podatnicy będą składali JPK_V7 w dwóch wariantach: JPK_V7M dla podatników rozliczających się miesięcznie oraz JPK_V7K dla tych, którzy rozliczają się kwartalnie....

...czytaj więcej
Call Now Button
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial