Alt One, ul. Modlińska 61, 03-199 Warszawa

Telefon: +48 22 635 37 74          e-mail: info@altone.pl

Aktualności

Uprzejmie Państwa informujemy, że firma Alt One rozpoczyna kolejny etap na drodze dynamicznego rozwoju.   Z dniem 01.02.2019 r. następuje zmiana formy prowadzenia działalności gospodarczej pod nazwą Alt One – Dawid Wojnarowski na Alt One Spółkę z o.o. Spółkę Komandytową.   Nowe dane firmy: Alt One Spółka z o.o. Spółka Komandytowa z siedzibą w Warszawie (03-199) przy ulicy Modlińskiej 61, NIP: 5242873585, REGON: 381342981, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w...

...czytaj więcej

Z przyjemnością informujemy, że przygotowaliśmy narzędzie do wysyłki deklaracji podatkowych PIT-11 oraz informacji IMIR drogą elektroniczną. Mechanizm pozwala na grupowe wysłanie powiadomień mailowych do pracowników, zawierających zabezpieczony hasłem plik PDF z deklaracją (podpisaną elektronicznie).   Pełna kontrola nad wysłanymi dokumentami, redukcja kosztów przygotowania i wysyłki: bez drukowania, skanowania, szybko i bezpiecznie.   Funkcjonalności mechanizmu: Możliwość zaszyfrowania pliku za pomocą: - indywidualnego hasła, zapisanego na kartotece pracownika; - numeru PESEL; - daty urodzenia; - innego...

...czytaj więcej

  Od stycznia 2019 roku w życie wejdą zmiany w Kodeksie Pracy oraz ustawie o emeryturach i rentach, które pozwolą na rezygnację z papierowych archiwów akt pracowniczych. Jakie zmiany czekają pracodawców i czy warto przejść na e-teczki?   Jeśli chodzi o prowadzenie akt pracowniczych wprowadzone zostaną trzy istotne zmiany:     → Okres przechowywania teczek zostanie skrócony z 50 do 10 lat → Pracodawcy będą mogli wybrać w jakiej formie (papierowej lub elektronicznej)...

...czytaj więcej

    Niezmiernie miło jest nam poinformować, że podczas tegorocznej Ogólnopolskiej Konferencji Partnerów Soneta, Alt One został nagrodzony tytułem Lidera Sprzedaży 2018.   Na sukces firmy Alt One pracuje cały zespół. To nie tylko świetni specjaliści do spraw oprogramowania enova365 i pasjonaci nowych technologii, ale przede wszystkim zaangażowani ludzie, których ambicją jest budowanie przyjaznej atmosfery pracy i osiąganie wspólnie wyznaczonych celów.   Wielokrotnie doceniano nasze osiągnięcia biznesowe oraz wysoki standard usług,...

...czytaj więcej
promocja enova

We wrześniu możesz odnowić nieważną gwarancję za 20% wartości posiadanej licencji enova365.   Posiadanie ważnej gwarancji upoważnia do zakupu nowych modułów i stanowisk enova365 (rozbudowa licencji) oraz pobierania nowych wersji oprogramowania enova365, które zawierają aktualizacje wynikające ze zmian w przepisach prawa oraz nowe funkcjonalności wprowadzone przez producenta. Szczegółowe informacje i regulamin promocji: tutaj   Dla kogo: Dla Klientów posiadających licencję enova365 po terminie gwarancji. Czas trwania promocji: 1 - 28 września 2018 r. (do...

...czytaj więcej
enova365 rodo

RODO dla spóźnialskich – pobierz publikację   Od stycznia do maja firma Soneta udostępniła na stronie gotowinarodo.pl ankietę dotycząca sposoby zarządzania danymi w firmach. Na podstawie odpowiedzi respondenci uzyskiwali podpowiedzi jak powinni przygotować się na RODO. Przenalizowano anonimowe wyniki z ankiety, którą wypełniło blisko 250 osób. Jak przedstawia się zarządzanie danymi w polskich firmach?   Dane klientów Większość firm, które wzięła udział w ankiecie (ponad 56 %) prowadzi sprzedaż zarówno...

...czytaj więcej

W opublikowanej wersji enova365 zostały wprowadzone funkcjonalności związane ze zmianami w przepisach.   Mechanizm podzielonej płatności (split payment) W związku z wejściem w życie od 1 lipca 2018 przepisów dotyczących dokonywania zapłat związanych z VAT w mechanizmie podzielonej płatności (Ustawa z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2018, poz. 62) wprowadzono mechanizmy umożliwiające obsługę...

...czytaj więcej

Mechanizm podzielonej płatności wchodzi w życie 1 lipca 2018 r.   Co to jest split payment?   Split payment, czyli mechanizm podzielonej płatności polega na rozdzieleniu płatności za fakturę na kwotę netto i naliczony VAT, a następnie przekazaniu kwoty netto na tradycyjny rachunek bankowy przedsiębiorcy, a kwoty podatku VAT na subkonto VAT utworzone do firmowego rachunku bankowego.   Kogo dotyczy split payment?   Split payment dotyczy wszystkich podatników realizujących transakcje B2B. Przepisy przewidują, że obecnie będzie...

...czytaj więcej

Najnowsza wersja oprogramowania enova365 numer 14.4 została opublikowana. W opublikowanej 10 kwietnia wersji 14.3 zostały wprowadzone zmiany istniejącej funkcjonalności oraz nowe mechanizmy wspomagające dostawanie organizacji do wymogów RODO. W wersji 14.4 funkcjonalności te zostały rozszerzone o Rejestr naruszeń ochrony danych osobowych oraz o możliwość anonimizacji serwisowej kopii bazy w przypadku potrzeby przekazania tej bazy do analizy do firmy Soneta lub jej Autoryzowanego Partnera. Pobierz aktualną wersję systemu...

...czytaj więcej

Wieloletnie doświadczenie oraz wiedza jest tym co nas wyróżnia spośród Autoryzowanych Partnerów enova365. Nasze umiejętności w zakresie programowania pozwalają na uelastycznianie i rozbudowę wdrażanych rozwiązań - wskaż nam potrzeby Twojej firmy, a my znajdziemy rozwiązanie.   Nasza modyfikacja Pulpitu Kierownika w enova365 optymalizuje proces zarządzania wnioskami przez kadrę kierowniczą. Do Pulpitu Kierownika dodaliśmy:   widok umożliwiający zapoznanie się z zaplanowanymi oraz zatwierdzonymi wnioskami wgląd w nieobecności pracownika wprowadzone bezpośrednio...

...czytaj więcej